سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست خانگی این تیم برابر ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: بازی خیلی آزار دهنده و غافلگیر کننده‌ای بود. شاید حریف ۳ بار هم روی دروازه ما نیامد، اما یک بار به تیر زد و ۳ گل هم زد.   ما حدود ۱۰ روز است روی وضعیت دفاعی‌ خود کار می‌کنیم تا به حریفان خود موقعیت گلزنی ندهیم، اما متاسفانه زیر ۳۰ ثانیه گل خوردیم. البته توانستیم زود به بازی برگردیم، اما احساس می‌کنم قواعد بازی در این فصل  لیگ برتر فوتبال فرق کرده است،  زیرا مسائلی که کنار زمین دیدم که  به هیچ وجه پذیرفتنی نیست  و متاسفانه با این مسائل مواجه هستیم.  

او  افزود: به طور حتم تیم نساجی نیاز به ترمیم دارد و به هواداران می‌گویم ناراحت نباشید. شاید از فردا ترمیم را شروع می‌کنیم. برخی از افراد  اشتباهی به این تیم آمدند و در قواره نساجی نیستند. نگاه ما به آینده باید باشد و به هیچ وجه نباید تسلیم شویم.  به نظرم باید از این تیم مراقبت کرد، چون این تیم مردم و دل سوخته‌ها است و به هیچ وجه از پای نمی‌نشنیم تا بتوانیم به روز‌های خوب بازگردیم و وضعیت نساجی را سامان بدهیم.

مشکلی از لحاظ بودجه برای جذب بازیکن نداریم 

جلالی درباره  اینکه بودجه برای جذب بازیکن دارید یا نه گفت: به هر حال از نظر بودجه مشکلی نداریم، اما یارگیری سخت است. در نیم فصل لیگ برتر فوتبال  یارگیری سخت‌تر از ابتدای فصل است و ابتدا باید بازیکنان را برای جذب راضی کنیم. سعی می‌کنیم تا آنجا که شرایط اجازه می‌دهد بازیکن بگیریم. من  با حدادیان حرف زدم. بودجه کافی برای این کار وجود دارد. امیدوارم بتوانیم بازیکنان بهتری پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار