افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۳ طرح مختلف به مناسبت دهه فجر در زرند

فرماندار زرند گفت: ۱۱۳ طرح مختلف با سرمایه گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر، در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند گفت: ۱۱۳ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، معدنی، درمانی، بهداشتی، فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی، مخابراتی، آبرسانی، برق رسانی، گردشگری، امنیتی، تولیدی، دامداری، کشاورزی، پدافند غیر عامل، رفاهی و حمایتی به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

او با اشاره به تحریم‌های گسترده، همه جانبه و ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه میهن اسلامی، افزود: ارزش ریالی طرح‌های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است و در این ایام، ۸۴ طرح افتتاح و ۲۹ طرح کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند بیان داشت: با بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر امسال، برای حدود ۱۰ هزار نفر اشتغال مستقیم، غیر مستقیم و موقت ایجاد می‌شود و قریب ۳۵ هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

صادق زاده با بیان اینکه امسال متاسفانه با وجود محدودیت‌های شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر که به صورت تجمعی و با حضور گسترده مردم از جمله راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن برگزار می‌شد، لغو شده اند، تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی است که به صورت محدود در ایام الله دهه مبارک فجر امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار