اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی جدیدی برای صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان محتوا است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام که پر طرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا است، قصد دارد امکانات جدید و کاملی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این برنامه ویژگی جدید «داشبورد حرفه ای» را اضافه می‌کند که باعث ورود تمام ابزار‌های تجاری برنامه به یک فضای اختصاصی می‌شود.

داشبورد حرفه‌ای برای صاحبان مشاغل

داشبورد جدید برای هر کسی که به طور حرفه‌ای از اینستاگرام استفاده می‌کند و همینطور حساب‌های کسب و کار در دسترس است. صاحبان صفحه‌ها ممکن است میانبر‌هایی را برای مشارکت محتوای مارک دار و سایر ویژگی‌های کسب درآمد مشاهده کنند، در حالی که صاحب رستوران یا فروشگاه می‌تواند تبلیغات آن‌ها را ردیابی کند یا ویژگی‌های خرید را تنظیم کند. داشبورد همچنین تجزیه و تحلیل حساب و پیوند به آموزش‌ها و سایر مقالات مفید را نیز نمایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این ویژگی‌ها در نسخه جدید برنامه اینستاگرام نیستند، اما این شرکت برای اولین بار است که تمام ابزار‌های تجاری خود را در یک مکان متمرکز می‌کند. داشبورد حرفه‌ای توسط هر سازنده یا حساب تجاری قابل استفاده است. همینطور که در تصویر پیدا است، داشبورد کاربران را به سمت ابزار‌هایی مانند نشان‌های فوق الذکر و برچسب‌های محتوای مارک دار هدایت می‌کند و همچنین به آن‌ها امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به کسب درآمد و تنظیم و مدیریت تبلیغات IGTV را مشاهده کنند.

داشبورد حرفه ای، ویژگی جدید اینستاگرام

سه ویژگی اصلی داشبورد حرفه‌ای

پیگیری عملکرد: بینش‌ها و روند‌ها را براساس عملکرد حساب‌های خود کشف کنید.

رشد تجارت: به راحتی به ابزار‌هایی که برای راه اندازی کارآمدتر حساب خود استفاده می‌کنید، ابزار‌های جدیدی که به شما در ایجاد تجارت کمک می‌کنند و وضعیت کسب درآمد خود نظارت داشته باشید.

مطلع باشید: بیاموزید که چگونه از طریق منابع آموزشی متشکل از نکات، ترفند‌ها، راهنمایی‌ها و الهامات از اینستاگرام بتوانید نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.