مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از توریع گوشت گرم بین نیازمندان استان، در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی»، رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام حسین امیدی گفت: در این اقدام ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان توسط موسسه «حضرت خدیجه (س)» و با همکاری برنامه «سمت خدا» شبکه سوم سیما مهیا شده و به فارس برای توزیع بین نیازمندان تحویل شده است.

مدیر ستاد فهما فارس ضمن قدردانی از موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه «سمت خدا» برای اجرای این طرح معنوی، خاطرنشان کرد: این دوره، دومین دوره توزیع بسته‌های گوشت گرم در استان محسوب می‌شود و با همکاری کانون فرهنگی هنری «مجمع اسلامی اهل بیت (ع)» در شیراز توزیع می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: این بسته‌ها، توسط ۱۰ کانون از کانون فرهنگی هنری مساجد فارس میان خانواده‌های نیازمند و مستمند توزیع می‌شود.

امیدی با تاکید بر اینکه این فعالیت در راستای طرح ملی «ایران قوی» و طرح‌های «کمک مومنانه» و «مواسات و همدلی» اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه تحت همان طرح «کمک‌های مومنانه» که مقام معظم رهبری به آن توصیه فرمودند اجرا می‌شود و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس هم همچون گذشته به ندا و فرمایش رهبری معظم لبیک گفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار