هشترود در ۱۰ روز گذشته فوتی کرونا نداشت

 فرماندار هشترود وضعیت شهرستان هشترود از لحاظ شیوع ویروس کرونا را آبی اعلام کرد و گفت: این شهرستان طی ۱۰ روز گذشته خوشبختانه فوتی کرونا نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان  فرماندار هشترود  در جلسه مقابله با کرونای شهرستان  هشترود گفت: تاکنون ۴۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شهرستان فوت کرده‌اند و امیدواریم در سایه مشارکت مردم و رعایت ضوابط بهداشتی همچنان فوتی‌های کرونا در این شهرستان صفر باشد.

او گفت: ۵۵ درصد مبتلایان این شهرستان را گروه سنی بالای ۳۱ سال و ۶۴ درصد فوتی‌ها را مبتلایان بالای ۶۰ سال به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود با اشاره به اینکه ۲۳ مورد از فوتی‌ها مرد و بقیه زن بودند،گفت: ۲۵ مورد از فوتی‌ها روستایی و بقیه شهری هستند.

او بیشترین مبتلایان را جزو دو قشر خانه‌دار‌ها و کارمندان معرفی کرد و افزود: ۹۵ درصد مبتلایان بهبودیافته‌اند، یک درصد تحت درمان هستند و چهار درصد هم جان باخته‌اند.

 امینیان گفت:در زمان حاضر سه نفر در بخش کرونای بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان بستری هستند، اما همچنان ساکنان این شهرستان باید این بیماری را جدی بگیرند تا از موج بعدی بیماری کرونا در این شهرستان جلوگیری شود.

او گفت : دور دوم غربالگری افراد پرخطر در این شهرستان از چند روز قبل آغاز شده و همچنان برگزاری هرگونه آیین که به تجمع منجر شود ممنوع است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.