غلامرضا شریعتی گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال مورد نیاز برای احداث شبکه آب و فاضلاب در ۶ شهر استان خوزستان در سفر امروز معاون اول رئیس جمهوری به استان مصوب می‌شود.

۲۰ هزار میلیارد ریال برای احداث شبکه آب و فاضلاب در ۶ شهرخوزستان نیاز استبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح روز شنبه در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان خوزستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه آبادان گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهوری در رابطه با اعتبار مورد نیاز برای اجرای خطوط انتقال فاضلاب از محل تسهیلات بانکی برای شهرهای آبادان ، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی(ره)، دشت آزادگان، شادگان همچنین حل مشکل آب روستایی تصمیم‌گیری می‌شود و بعد از تخصیص اعتبار مورد نیاز در بخش آب و فاضلاب و طی شدن روند اداری ، عملیات اجرایی این طرح ها آغاز می شود.

او سهم آبادان و خرمشهر از این میزان اعتبار در بخش آب و فاضلاب را هشت هزار میلیارد ریال معادل ۸۰۰ میلیارد تومان بیان کرد.

شریعتی همچنین با تشریح سفر جهانگیری به استان خوزستان گفت: معاون اول رئیس جمهوری در این سفر ۲ روزه علاوه بر بررسی وضعیت استان با جمعی از نخبگان این استان دیدار می کند.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری شنبه به منظور افتتاح چند طرح عمرانی، بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی استان و همچنین پیگیری طرح‌های در دست اجرا در استان خوزستان وارد فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.