ایجاد فرصت شغلی برای ۳۱ نفر با افتتاح چهار طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر چهار طرح گردشگری با ۲۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار، در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با دهه فجر چهار طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی مستقیم برای ۳۱ نفر در این استان فراهم خواهد شد.

او افزود: این طرح‌ها شامل یک مجتمع اقامتی پذیرایی بین‌راهی در شهرستان فارسان، دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های فارسان و شهرکرد و مرمت مسجد تاریخی باباحیدر شهرستان فارسان است.


بیشتر بخوانید


جوادی اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

او تصریح کرد: با بهره‌برداری از مجتمع اقامتی پذیرایی بین‌راهی شهرستان فارسان و اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان‌های فارسان و شهرکرد در دهه فجر امسال شش هزار و ۶۰ متر مربع به فضا‌های گردشگری، اقامتی و رفاهی چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

جوادی ادامه داد: عملیات مرمت مسجد تاریخی باباحیدر شهرستان فارسان در سطحی برابر ۸۰۰ متر مربع اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.