به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه این سازمان و میادین میوه و تره بار تحت پوشش آن از اثرات و ثمرات انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای انقلاب در بهمن ماه سال ۱۳۵۸ در راستای خدمترسانی به عموم شهروندان از جمله اقشار کمبرخوردار آغاز به کار کرد عرضه میوه و تره بار، محصولات کشاورزی و سایر ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و کوتاه کردن دست واسطهها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان از جمله اهداف شکلگیری این مجموعه بزرگ خدماتی است.
راد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۷ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت مشغول به کار هستند، اظهار کرد: طی ۴ سال اخیر، مجموعاً ۱۰۴ بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده و مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفتهاند که البته تا پایان سال، چند بازار دیگر نیز به بازارهای موجود افزوده میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش حمایتی میادین و بازارهای میوه و تره بار از معیشت خانوادهها در شرایط موجود اقتصادی، خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم تا روند توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمترسانی مناسبتر به شهروندان در محلات مختلف شهر، در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/