یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر و پردیس ساحل با اکران ۱۶ فیلم برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر و پردیس ساحل با اکران ۱۶ فیلم برگزار خواهد شد ، ساعت‌های اکران فیلم ها از  ۱۳ الی ۱۹ خواهد بود و اتمام اکران‌ها تا پیش از ساعت ممنوعیت تردد در شهر انجام می شود.

اسامی فیلم هایی که امسال قرار است در جشنواره فیلم فجر اصفهان  اکران شود عبارتند از: بی همه چیز، ابلق، خط فرضی، یدو، مامان، روزی روزگاری آبادان، زاوالا، شیشلیک، تی تی، تک تیرانداز، رماتیسم، منصور، گیج گاه، روشن، ستاره بازی، مصلحت.

هر فیلم ۳ اکران در اصفهان دارد وفروش بلیط ۳۰ درصد از ظرفیت هر سالن را شامل می شود.

فروش بلیت تنها از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت است و فروش حضوری انجام نمی شود و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد.

بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.