در ده ماهه ابتدایی امسال صورت گرفت؛

جمع آوری ۳۱۵ خودروی فرسوده در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۳۱۵ خودروی فرسوده از مناطق ۱۳ گانه مشهد در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: خودرو‌هایی که به دلیل رسیدن به سن فرسودگی در حاشیه معابر شهری رها شده و مالکان سراغی از آن نمی‌گیرند، باعث ترافیک، بی نظمی در رفت و آمد شهری و زشتی چهره عمومی شهر می‌شود بنابراین خودرو‌های فرسوده که برای مدت طولانی در معابر اصلی و فرعی رها شده و بلاتکیف مانده اند توسط نیرو‌های انضباط شهری و با همکاری نیروی انتظامی جمع آوری و به توقفگاه‌های مجاز هدایت می‌شوند.

او افزود: به همین منظور از ابتدای سال جاری ۳۱۵ خودروی فرسوده از سطح شهر مشهد جمع آوری شده است که بیشترین خودرو‌ها به ترتیب از مناطق ۳، ۴ و ۱۱ است. 

بیشتر بخوانید

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: آمار‌ها حاکی از آن است که در مدت مشابه سال گذشته از مناطق ۱۳ گانه مشهد، ۲۲۶ خودروی فرسوده جمع آوری شده است و در سال گذشته بیشترین خودرو‌های فرسوده مربوط به مناطق ۴، ۹ و ۱۱ بوده است.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار