قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: کلانشهر مشهد برای اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر، ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان‌ها و مجموعه‌های وابسته به شهرداری مشهد برنامه‌ریزی شده است تا با اجرای آن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوهی کامل در شهر مشهد برگزار شود.

او افزود: نصب بیش از ۱۳۰۰ پرچم ایران در عرشه پل ها، ۲۸۰ پرچم در سازه‌های مناسبتی، فضاسازی ویژه و ریسه بندی میدان راه آهن و میدان انقلاب، نصب پرچم بزرگ ایران بر روی تمام ساختمان‌های اداری شهرداری، اکران طرح‌های مناسبتی دهه فجر در ۲۶۰ استرابورد شهری و ۱۱۶ عدد از آگهی نماها، پل سوار‌ها و پل‌های عابر پیاده، بخشی از فضاآرایی شهری در این ایام مبارک است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در این ایام، بیش از ۱۰ هزار مترمربع اطلاع‌رسانی محیطی نیز در سطح شهر صورت خواهد گرفت ادامه داد:اجرای نورافشانی در کل مناطق شهرداری به ویژه میدان انقلاب و میدان فجر، نصب هزار پرچم بیرقی ایران در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی، اکران هزار کتیبه پارچه‌ای با محتوای انقلابی، نصب دو هزار پرچم بیرقی سه رنگ و پرچم ایران در مسیر‌های بی آرتی، نصب هشت پرچم بزرگ ایران بر روی ساختمان‌های مرتفع شهر، اکران ۳۰۰ هزار متر ریسه رنگی به رنگ‌های پرچم ایران در نقاط پرتردد، نصب سه هزار عدد پرچم آویز ستونی ایران و رونمایی از سازه ابر پرچم ۶۰ متری ایران در کوه پارک از دیگر برنامه‌های شهرداری مشهد در این ایام خواهد بود.

یعقوبی بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس از سوی تشکل‌های مردمی و برگزاری مسابقه‌های متعدد مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت گسترده در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد اجرا خواهد شد.

او تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خطوط ۱ و ۲ قطار شهری مشهد به شهروندان با یک ساعت افزایش ساعت کاری، سرویس دهی رایگان ارائه خواهد کرد.

معاون شهردار مشهد تأکید کرد: ارائه خدمات در پارکینگ‌های واقع در میدان شهدا و هسته مرکزی شهر در روز ۲۲ بهمن، فضا آرایی وریسه‌بندی ایستگاه‌های قطار شهری، نصب ۲هزار پرچم ایران بر روی ناوگان تاکسیرانی، فضاآرایی ۱۴ پایانه اتوبوسرانی و پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه ابریشم از دیگر اقدامات مدیریت شهری در دهه فجر خواهد بود.

یعقوبی اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مناطق ۱۳ گانه در این ایام، علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف و ویژه برنامه‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های مختلفی در سطح شهر مشهد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.