مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با بازسازی تعداد ۹۸ قطعه در دی ماه، مجموع قطعات بازسازی شده در این نیروگاه طی ۱۰ ماه امسال به یک هزار و ۴۱ قطعه رسید.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: استفاده از دانش و توانمندی کارکنان به منظور رفع چالش‌ها و کاهش هزینه‌های مرتبط با خرید قطعات یکی از مهمترین رویکرد‌ها در این نیروگاه است.

او افزود: خرسندیم با تکیه بر همین اصل توانستیم بخش عمده‌ای از قطعات مورد نیاز خود را بازسازی و مورد استفاده مجدد قرار دهیم.

محمدی کاهش زمان تعمیرات تجهیزات نیروگاهی به دلیل جلوگیری از خرید این قطعات از بازار‌های داخلی و خارجی نقش از فرآیند را پایداری و تولید مستمر واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین اهواز مهم و اثرگذار دانست و بیان داشت: با بازسازی تعداد ۹۸ قطعه در دی ماه امسال، مجموع قطعات بازسازی شده نیروگاه رامین در ۱۰ ماه به یک هزار و ۴۱ قطعه رسید.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.