مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲۳ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،علی آشتاب ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: ۲۳ طرح تعاونی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، مسکن، خدمات و تولیدی تشکیل شده است.

او با اشاره به ۸۴۳ عضو این تعاونی‌ها تصریح کرد: ۶ میلیارد تومان از سرمایه ۲۴ میلیارد تومانی این تعاونی‌ها در قالب تسهیلات تامین شده است و با راه اندازی آن‌ها ۱۸۱ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

او اظهار کرد: تعاون به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد در اشتغالزایی و تحقق رفاه اجتماعی است که با تجمیع سرمایه‌های کم، انجام فعالیت‌های بزرگ اقتصادی و بهره گیری از توان افراد در حوزه‌های مختلف نقش مهمی در توسعه و جهش تولید کشور دارد.

آشتاب با تاکید بر ضرورت معرفی دستاورد‌های نظام در دهه فجر ادامه داد: علاوه بر افتتاح تعاونی، برنامه‌های فرهنگی از جمله نواختن زنگ انقلاب کارگری، غبارروبی گلزار شهیدان و تجلیل از خانواده شهدا، تقدیر از کادر درمانی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دستور کار قرار دارد.

۲ هزار و ۸۶۷ شرکت تعاونی فعال در لرستان وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر را فراهم کرده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.