همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۳ شرکت تعاونی در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری، از اجرای ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط کمیته کارگری و کارآفرینی این اداره کل در استان خبر داد.

او، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بخش کارگری و نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را ضروری برشمرد و افزود: هم اندیشی و هم افزایی واحد‌های کارگری برای اجرای کیفی برنامه‌های گروهی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران از اهم وظایف کمیته کارگری و کارآفرینی است که باید مورد توجه اعضا قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


فاضلی اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی و میدانی و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در واحد‌های تولیدی استان، افتتاح ۱۳ شرکت تعاونی در استان به صورت ویدیو کنفرانس، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارگران در کارگاه ها، تجلیل از مادران شهدا کارگر، مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش و تجلیل از کادر درمانی و پرستاران از برنامه‌های کمیته کارگری استان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار