استاندار سمنان از افتتاح ۳۸۲ طرح عمرانی و ۷۳ طرح سرمایه گذاری با هزینه هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر استاندار سمنان در نشست با خبرنگاران گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونایی حاکم در کشور و استان سمنان برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و محدود برگزار خواهد شد.

او در ادامه بخشی از برنامه‌های اجرایی استان از ابتدای امسال تا کنون را یاد آور شد و گفت: انتقال و جابجایی ساختمان زندان‌های سمنان و شاهرود و اصلاح کاربری کاروانسرای سمنان از جمله مطالبات مهم مردم بود که عملیاتی شد.

استاندار درباره تامین آب پایدار شرب، صنعت و کشاورزی در استان هم گفت: ابر پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز‌های لازم به مراحل قابل قبولی رسیده است.

علیرضا آشنا گر تامین آب شرب شاهرود از چشمه‌های قطری، آب شرب سمنان با ساخت سد فینسک را از دیگر طرح‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: تامین آب شرب سرخه نیز به سرانجام رسیده است.

استاندار همچنین تسهیلات پرداختی در بخش‌های اشتغال و تولید را در استان مطرح کرد و گفت: از امسال تا کنون در بخش اشتغال پایدار و روستایی ۲۵۵ میلیارد تومان، شاغل خانگی سی میلیارد تومان، رونق تولید هزار و ۶۵ میلیارد تومان و واحد‌های آسیب دیده از کرونا ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.