متهمان پرونده سرقت و آزار به زنان در سعادت آباد گناه را گردن یکدیگر می‌اندازند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر شرور که با خودرو‌های سرقتی و همدستی دو دوست خود به شکار دختران و زنان مسافر می‌رفت و آن‌ها را قربانی سرقت‌های خشن خود می‌کرد در حالی دستگیر شده که یکی از شاکی‌ها مدعی است از سوی این باند مورد تجاوز نیز قرار گرفته است.

اواسط مهر ماه امسال مرد جوانی که متهم به ۱۰ فقره سرقت و شکنجه زنان تهرانی بود دستگیر شد و این در حالی بود که یکی از شاکیان پرونده مدعی بود متهم او را مورد تجاوز قرار داده بود.

مدتی بعد دو همدست دیگر او هم دستگیر شدند و به سرقت از زنانی که آن‌ها را در پوشش مسافر کش سوار خودرو می‌کردند اعتراف کردند، اما متهمان پرونده ادعا می‌کنند تجاوز به زن جوان را متهم فراری پرونده انجام داده است.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اينارو بايد به بدترين نقاط كشور براي بيگاري تبعيد كنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
من نمیدانم این ...زاده ها چرا صورتش را میپوشانند و نمیکشند. در حالیکه دو نفر از اینها را بکشند جامعه را نجات میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
اعدامشون کنید جامعه راحت شده از شرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
از قوای انتظامی کمال قدردانی را می کنم . و از قوه قضائیه می خواهم که به مظلومیت اینها نگاه نکند . خداوند متعال در قرآن می فرمایند: آنهایی که مرتکب زنای محسنه می شوند به آنها رحم نکنید و آنان را سنگ سار کنید چرا که امنیت و آبروی یک جامعه اسلامی خیلی مهم تر از آن است که به افراد جانی رحم کرده شود . و مانند گرگ درنده وارد شهر شوند و موجب از هم گسیختن خانواده ها شوند . اینها فقط بهانه بیکاری و بی پولی را بهانه برای انجام کار دد منشانه خود قرار داده اند . از قوه قضائیه محترم در خواست می نمائیم قاطعانه و با شدت با این افراد برخورد شود تا این عمل باعث رشد افراد ناهنجار در جامعه نشود . و بیکار بودن زندانیان باعث فربه بودن و آموختن راههای انحرافی آنان در زندان نشود که باعث گستاخی آنان گردد .