وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن طی اظهاراتی با اشاره به تجاوز‌های امارات در مجمع الجزایر سقطری، این کشور را حامی اسرائیل در به تاراج بردن منابع این جزیره دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسیره، زکریا الشامی وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن طی اظهاراتی در جلسه بررسی تجاوز‌های خصمانه امارات در مجمع الجزایر سقطری و در حضور جمعی از مقامات حوزه حمل و نقل این کشور، از پنهان‌کاری امارات متحده عربی درباره فعالیت‌های رژیم صهیونیستی در این مجمع الجزایر واقع در جنوب شرق یمن خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه فلات قاره یمن از سوی متخصصان و تکنسین‌های بین المللی سازمان ملل تعیین و تعریف شده است، اظهار کرد: امارات از رژیم صهیونیستی در جهت به تاراج بردن منابع طبیعی مجمع الجزایر سقطری که بزرگ‌ترین جزیره مجمع الجزایر شش گانه «ارخبیل» یمن است، حمایت می‌کند.

وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن در این راستا افزود: این حمایت گری امارات از اسرائیل شامل استفاده از موقعیت جغرافیایی سقطری یمن، ثروت‌های نفتی، درمانی و گردشگری و همچنین سایر دارایی‌های این منطقه می‌شود.

حاضرین در نشست فوق ضمن بررسی این تجاوزات و حملات بر اهمیت حفظ مرز‌های آن در برابر متجاوزان تاکید کردند.

چندی پیش نیز، بسیاری ازشخصیت‌ها و شیوخ قبایل مجمع الجزایر سقطری در یمن با برگزاری نشستی، بر لزوم خروج نیرو‌های خارجی و غیر خارجی از این جزیره تاکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جزایر سقطری ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
از رضا: وقتی که سیدآل محمد(ص) امام خامنه ای خطاب به سران صهیونیست اسرائیل میگویند شما 25سال آینده را نخواهید دید.......وسیدآل محمد(ص) سیدحسن نصرالله خطاب به سران صهیونیست میگویند در جنگ بعدی اسرائیل به عصرحجر بازخواهد گشت.......غاصبین صهیونیسم اسرائیل باید از هم اکنون بفکر چاره باشند تا یک سرزمین امن برای جمعیت فراری صهیونیست پیدا کنند..........درثانی این جزیره بوی نفت میدهد بوی ثروت میدهد و حتی اگر هیچ چیزی هم نداشت یک محلی برای حضور در دریائی است که توسط نزدیکی به تنگه بین المللی به اسرائیل اجازه ژاندارمی دریائی میدهد.............پس بر رزمندگان یمنی واجب است که این جزیره را بهرصورتی که هست از چنگ دشمن دربیآورند............
آخرین اخبار