شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت برق استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم خدمات اداره برق را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی کنیم و با راهاندازی کارافزار اپلیکیشن برق من ۱۹ هزار و ۵۱ نفر اپلیکیشن برق من را نصب کرده اند و ۵۲ درصد خدمات اداره برق به صورت غیر حضوری ارائه شده است.
او بیان کرد: با این کارافزار، دسترسی آسان به خدمات فراهم شده است و هماستانیها میتوانند آن را نصب و از خدمت شرکت به صورت غیرحضوری بهرهمند شوند.
جمشیدی با بیان اینکه نرمافزار برق من در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس مشترکین است، گفت: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و خاموشی، طراحی شده که شهروندان به راحتی میتوانند با مراجعه به این بخشها از خدمات شرکت بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت برق استان همدان با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکین با نصب این کارافزار وجود دارد و آنها میتوانند به این طریق آن را پرداخت کنند گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، ثبت خاموشیها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکانپذیر است.
او از جمله ویژگیهای این نرمافزار را، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و نمایش سوابق مصرف، عنوان و بیان کرد: اگر کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده میشود و در صورت نیاز به کار عملیاتی، بعد از مراجعه تیمهای عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترکین اطلاع رسانی میشود.
جمشیدی با اشاره به اینکه مشترکین کم مصرف ۱۰۰ درصد تخفیف دریافت میکنند گفت:۳۰ درصد مشترکین کم مصرف هستند ودر صرفه جویی برق کوشا هستند.
انتهای پیام/م