دهه فجر یادآور سلحشوری‌های ملت ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی دهه فجر انقلاب را یادآور سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای این ایام را یادآور سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است:

دهه فجر انقلاب یادآور سلحشوری‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران، دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن، پیروزی نور فجر انقلاب بر ظلمات طاغوت و آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجراست.

ملت مجاهد و عظیم الشأن ایران در بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد و طنین «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساند و پس از پشت سرگذاشتن دشواری‌های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به نمایش جهانیان گذاشت.

ملت مسلمان ایران در بهمن ۱۳۵۷ با استمداد الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعدۀ الهی، پایه‌های حکومت وابستۀ رژیم منحوس ستم‌شاهی را فرو ریختند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و چهل ودومین فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و مردم انقلابی و مبارز استان مرکزی تبریک عرض نموده و یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.