مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف تریاک از زیر بار پیاز

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی راننده یک دستگاه خودروی کامیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال تعقیب وی در محور "ظفرقند" شهرستان "اردستان" است بلافاصله عوامل گشت پاسگاه انتظامی "ظفرقند" که در همان حوالی در حال گشت زنی بودند به موضوع رسیدگی کردند.

او افزود: ماموران پس از حضور در محل، تحقیقات از راننده خودرو کامیون را آغاز کردند که وی عنوان کرد، روز گذشته با بار پیاز از استان‌های جنوبی کشور عازم تهران شدم که امروز متوجه شدم یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال تعقیبم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران پس از اظهارات راننده خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از قسمت بار آن بازدید کردند و در نهایت ۲۳۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار پیاز جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی از ادامه تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری صاحبان اصلی این مواد افیونی خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه فعالیت مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

توقیف ۵۲ دستگاه ماینر قاچاق در شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشرافیت اطلاعاتی خود از تولید ارز دیجیتال در یک کارگاه متروکه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
کشف تریاک از زیر بار پیاز / توقیف ۵۲ دستگاه ماینر قاچاق در شاهین شهر


او افزود: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان و بازرسان اداره برق در محل مذکور حضور یافته و طی بازرسی از آن ۵۲ دستگاه ماینر خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ارزش این ماینر‌ها را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان و کسانی که بخواهند از شرایط فعلی جامعه سوء استفاده کنند همیشه در اولویت کار پلیس بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از چنین اقدامات مجرمانه‌ای سریعاً موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.
 

اعتراف باند سارقان منازل افراد کهنسال به ۲۱ فقره سرقت

سرهنگ" حسین ترکیان بیان داشت: در پی شکایت خانمی کهنسال مبنی بر سرقت از منزل وی توسط ۳ فرد نقابدار، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در حال انجام تحقیق بر روی این سرقت بودند که با گزارش‌های جدیدی از سرقت‌های مشابه در اطراف همین محل به مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان به صورت تخصصی صحنه‌های جرم را مورد بررسی قرار داده و با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و به کارگیری روش‌های علمی و پلیسی سرانجام موفق شدند هویت یکی از سارقان را به دست آورند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهم توسط واحد گشت کلانتری ۲۶ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: وی در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۱ فقره سرقت از منازل افراد کهنسال با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که همدستان وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و همگی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف ۲۵ دستگاه بیت کوئین قاچاق در گلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی در تشریح جزئیات گفت: مأموران کلانتری ۱۴ گوگد شهرستان گلپایگان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از محلات موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۲۵ دستگاه بیت کوئین خارجی قاچاق که بدون داشتن مجوز قانونی از آن‌ها در زمینه تولید ارز دیجیتال استفاده می‌شد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و اقدامات میدانی، یک نفر متهم را شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.
 

کشف ۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری بیان داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی خود دریافتند ۲ نفر اقدام به نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز می‌کند.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی ضربتی از متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳ قبضه اسلحه کمری جنگی به همراه خشاب مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران یگان امداد نیز طی گشت زنی‌های هدفمند خود به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را توقیف کردند که در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه کمری به همراه خشاب و ۲۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک رشته دستبند فلزی، یک تیغه سلاح سرد، یک عدد قیچی آهن بر-، مقادیری توزین نشده هروئین و شیشه کشف و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ "اکبری" با اشاره به اینکه دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند، خاطر نشان کرد: برای ارتقاء امنیت، طرح‌های مقابله‌ای پلیس با دارندگان سلاح و مهمات غیر‌مجاز ادامه دارد.
 

کشف تریاک از داخل لاستیک خودرو

سرهنگ" صادق کاظم زاداظهار داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل و رصد هوشمندانه خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که از مرز‌های جنوب شرقی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف و به محوطه پارکینگ ایستگاه هدایت کردند.

او با بیان اینکه در بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد که لاستیک‌های عقب خودرو از حالت استاندارد خارج شده است گفت: پس از باز نمودن دو حلقه لاستیک چرخ عقب و برش لاستیک‌ها ۲۷ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز برای انجام اقدامات قانونی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.