اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر در شوشتر با تکمیل کارخانه لاستیک

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تکمیل و احیا کارخانه لاستیک این شهرستان برای ۲ هزار نفر اشتغال‌زایی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب گیلانی نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح فاز اول کارخانه لاستیک امیدوارم بتوانیم با حمایت دولت به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، شرکت‌های پایین‌دستی را نیز فعال کنیم و مورد حمایت قرار بگیرند.

او با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به شکل خوبی حضور پیدا کردند که با حمایت از آن‌ها بخش عمده‌ای از مسائل اقتصادی و معضل بیکاری در این شهرستان حل می‌شود، چون زمینه آن فراهم است، افزود: خوراک نمک از جمله نیازمندی‌های کارخانه است که از پشت سد گتوند با یک فرایند ساده می‌توان آن را تأمین کرد.

گیلانی بیان کرد: با ایجاد این کارخانه و با توجه به اینکه رودخانه در مقطع سد گتوند به طور کامل شور است و به کارون سرازیر می‌شود و تخریب محیط زیستی را به دنبال دارد، ولی این کارخانه می‌تواند نمک را از رودخانه بگیرد و کارخانه لاستیک از شهرستان احیا شود و به میزان لازم به تولیدات نیاز دارد؛ این کارخانه در صورت تکمیل برای دو هزار نفر اشتغال‌زایی دارد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارخانه تولید کاغذ که ۲۳ سال قبل ساخته و بعد هم تعطیل شد، دوباره افتتاح شده و در حال حاضر به دنبال به روز رسانی آن هستیم؛ بیش از ۹۰ درصد کارخانه افتتاح شده فقط برای اورهال شدن آن نیازمند کارشناسان هندی هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
با این حساب نباید جوان بیکاری تو شوشتر بمونه .درسته آقای گیلانی ؟؟؟؟؟؟90هزار لاستیک .500تا کاغذ سازی
علی برکت الله