مدیرکل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین گفت: ۱۸۴ پروژه با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال توسط دهیاری‌های استان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۸۴ پروژه با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال توسط دهیاری‌های استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نجفی افزود:از بین این پروژه‌ها ۴۳ مورد با اعتبار یکصد و ۵۰ میلیارد ریال به عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستایی و ۶۲ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال به عملیات جدول گذاری معابر اختصاص دارد.

او در ادامه گفت: ۴۷ پروژه نیز مربوط به بازگشایی معابر و اجرای دیوار‌های حایل، ۶ پروژه خدمات عمومی روستایی شامل ساماندهی آرامستان، احداث ایستگاه اتوبوس و جابجایی تیر‌های برق، ۲۳ پروژه شامل اجرای بوستان‌های روستایی و فضا‌های بازی و سه پروژه نیز به ساختمان دهیاری‌ها اختصاص دارد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین اضافه کرد: با توجه به اعتبار صرف شده برای پروژه‌های مذکور تعداد ۳۰۰ شغل مستقیم در مدت زمان اجرای این پروژه‌ها ایجاد گردیده است.

نجفی افزود: در سال جاری به طور مجموع ۴۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال در سطح روستا‌های استان توسط دهیاری‌ها به اجرا و بهره برداری رسیده است.

استان قزوین دارای ۶۲۷ دهیاری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.