امیر دریادار خانزادی گفت: امروز وعده الهی در جغرافیای ایران اسلامی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، امیر دریادار حسین خانزادی امروز در مراسم آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی بر روی عرشه ناو بندر مکران ، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مرکز جغرافیای جهان قرار دارد و انقلاب اسلامی نیز از ۴۲ سال پیش با حضور در این جغرافیا کار خود را آغاز کرده است و اکنون به سرمنزل مقصود رسیده است.

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار افزایی ایران اسلامی در جغرافیای جهان هستیم، افزود: با وجود ۴۰ سال دشمنی، تحریم و فشار‌هایی که به این جغرافیا و نظام وارد شده، اما انقلاب اسلامی ایران روی پای خود ایستاده است.

او با اشاره به اینکه امروز وعده الهی در جغرافیای ایران اسلامی در حال شکل گیری است،گفت:استکبار جهانی تاکنون برای متوقف کردن انقلاب اسلامی موفقیتی به دست نیاورده است، اما نشانه‌های فروپاشی هیمنه استکبار جهانی هویدا شده است که طی روز‌های اخیر شاهد آن بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ولایت یکی از ظرفیت‌هایی است که توانسته انقلاب را با حرکت عظیم و امید بخش به سر منزل مقصود برساند.


بیشتر بخوانید


امیر دریادار حسین خانزادی با بیان اینکه ظرفیت‌های نورانی و امید بخش قرآن کریم مانند سرچشمه ای، انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند،گفت: خط شهادت نیز بزرگترین آموزه برای هدایت ما است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار