به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آئین نواختن زنگ انقلاب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد رفتن یکی از دیگر از استکبار‌های جهانی به نام ترامپ هستیم که تحریم‌های زیادی را به ملت ایران تحمیل کرد.

او  افزود: سوال مراسم زنگ انقلاب امسال با محوریت بیانیه گام دوم و وصیت نامه سردار دل‌ها مطرح شده است و خوب است که در این زمینه دانش آموزان مطالعه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به شیوع کرونا در استان بیان کرد: شرایط بیماری کرونا در استان کرمانشاه نگران کننده است به صورتی که تعداد تست‌های مثبت کرونا و بیماران سرپایی رو به افزایش است.

بازوند ادامه داد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پیک چهارم کرونا در اسفند ماه اتفاق خواهد افتاد و ممکن است در آستانه سال نو خانواده‌های بیشتری داغدار شوند.

او از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خواست کرد: با توجه به بازگشایی محدود مدارس به صورت اختیاری رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.