رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر طرح شب‌های انقلاب در ۱۰ مسجد محوری این شهر با رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام محمد علی نیا ،رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد روز یکشنبه در نشست هماهنگی دهه فجر بیان کرد: برنامه‌های برگزاری همایش سیره فاطمی با موضوع مکتب قرآن و منزلت زن در انقلاب اسلامی، ۱۲ محفل انس با قرآن، وجشنواره ندای فجر قرانی با موضوع تولید محتوای قرآنی در فضای مجازی، کرسی‌های تلاوت و مساجد به مناسبت گرامیداشت یم الله دهه فجر در خرم آباد برگزار می‌شود.

او اظهار کرد:محتوا‌های انقلابی اصیل و ناب در استودیو‌های پایگاه‌های تبلیغاتی خرم آباد در دستور کار قرار گفته است.

حجت الاسلام علی نیا ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌ای با حوزه هنری در راستای آموزش‌های رایگان تولید محتوا وموشن گرافی، عکاسی و فیلمبرداری منعقد شده است.

او عنوان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در پنج پایگاه اجتماعی فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای خرم آباد حدود ۳۰ برنامه با توجه به شرایط محله‌ها در حال برگزاری است.

او بیان کرد: برنامه‌های متنوعی با توجه به علایق و سلایق شرکت کنندگان طراحی شده و اقدامات خوبی به منظور جذب و هدفمندسازی این برنامه‌ها در پنج محله اسدآبادی، کوی علی آباد، پشت بازار و گل سفید و دره گرم غربی و فلک الدین برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام علی نیا گفت: شب‌های انقلاب در ۱۰ مسجد محوری شهر خرم آباد با حضور نماینده، ولی فقیه در لرستان و ریس سازمان تبلیغات اسلامی استان در خرم آباد در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.