مدیر کل صدا و سیمای همدان گفت: برای ایام‌الله دهه فجر ۵ هزار دقیقه برنامه درحوزه صدا و سیما، رادیو، خبر و فضای مجازی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر مهدی دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تشریح برنامه‌های چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی ۵ هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر تهیه شده که دراین ایام دهه فجر از شبکه استان همدان پخش خواهد شد.

اوبا اشاره به اولویت صدا و سیما همدان در برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر اظهار داشت:توجه ویژه به افزایش آگاهی و اقناع نسل جوان نسبت به ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی، زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات، بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه، نمایش جلوه‌های کار آمدی نظام اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی، تقویت اعتماد به نفس ملی و توسعه اعتماد عمومی به توانمندی‌های داخلی و توجه به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌هایی است که این ایام برگزار می‌شود.

دکتر دهقان نیری با اشاره به اقدامات نو آورانه این مرکز برای فجر امسال بیان کرد: برگزاری مسابقه در فضای مجازی برای تولید محتوا از سوی مخاطبین و نمایش آن در تلویزیون و رادیو نما در قالب پویش عکس‌های قدیمی، پخش اینفو گرافی انقلاب همدان از رئز فرار شاه تا پیروزی انقلاب، تولید دابسمش‌های مردمی سرود‌های انقلابی با هدف جذب جوانان، پخش مستند‌هایی در خصوص افراد مهمی که در پیروزی انقلاب نقش داشته اند از جمله اقدامات نوآورانه صدا و سیمای مرکز همدان برای این ایام است.

مدیرکل صد و سیمای همدان ابراز داشت: بیش از ۲۲۰۰ دقیقه برنامه در حوزه صدا و ۲۸۰۰ دقیقه در حوزه سیما با نگاهی به وقایع انقلاب در استان همدان تولید و پخش می‌شود.

او به رویکرد برنامه‌های تامینی، تولیدی، به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: فصل خدمت، روز شمار انقلاب، گام دوم، خط چین لاله ها، کوچه خاطرات، صدای روستا، نمایش برادر ایام، یادنامه رادیو و مستند مهر آباد از جمله برنامه‌هایی است که با رویکرد انقلابی از صداو سیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

حجت الاسلام فاضلیان رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان هم  از برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر و نام گذاری روزهای این دهه خبر داد.

او با اشاره به اینکه فجر امسال فجر فاطمی است، گفت: جشن دهه فجر امسال با توجه به وجود ویروس کرونا متفاوت از هر سال و به صورت پخش زنده از گیرنده های تلوزیون و رادیو برگزار خواهد شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری رژه موتوری، دوچرخه سواری و خودروهای شخصی در روز دهه فجر خبرداد و گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بدون حضور مردم و در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار