ماموران قلابی که سارق موتورسیکلت از آب در آمدند

۲ سارق که در پوشش مامور انتظامی در شهرستان ساری اقدام به سرقت موتور سیکلت کرده بودند،شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه شهروندی به ماموران پلس آگاهی مبنی بر سرقت موتورسیکلت وی از سوی راننده و سرنشین خودرو پراید که خود را مامور انتظامی معرفی کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، متهمان به سرقت در پوشش مامور انتظامی با یک دستگاه پراید به راکب موتورسیکلت مراجعه و به بهانه به همراه نداشتن مدارک وی را سوار خودرو کرده و پس از طی مسافتی گوشی تلفنی همراه وی را به همراه موتورسیکلت به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، سرانجام رد متهمان به سرقت در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و یکی از متهمان حین تردد با خودرو دستگیر شد.

سرهنگ تقدیسی افزود: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت موتورسیکلت با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری همدست متهم و کشف موتورسیکلت سرقتی خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.