دادستان کهنوج گفت: سازمان اطلاعات سپاه با رصد جدار مرزی شرق استان کرمان، شبکه غیرقانونی توزیع سموم و بذر‌های غیرمجاز کشاورزی را شناسایی و با هماهنگی قضایی مورد ضربه قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید سیمی، دادستان عمومی و انقلاب کهنوج گفت:  به منظور برخورد با حملات بیوتروریسم و ارتقای امنیت غذایی شهروندان، پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه با رصد جدار مرزی شرق استان کرمان، شبکه غیرقانونی توزیع سموم و بذر‌های غیرمجاز کشاورزی را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی مورد ضربه قرار دادند.

او افزود: اعضای این شبکه، درصدد توزیع عمده سموم و بذر‌های غیرمجاز کشاورزی بودند که بخشی از این محموله غیرمجاز به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شده است.

سیمی با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر دستگیر و یک نفر نیز به دادسرای کهنوج احضار شده است، بیان کرد: در جریان برخورد با این شبکه غیرقانونی، سرشبکه باند که تبعه غیرایرانی بود و تعدادی از مرتبطین او نیز دستگیر شده‌اند.

او ضمن اشاره به این مطلب که پرونده مربوط به این باند در دادستانی کهنوج در حال تحقیقات مقدماتی است، تاکید کرد: دستگاه قضایی برای حفظ حقوق عامه و سلامت عمومی جامعه با هر گونه اقدامات غیرقانونی با جدیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج  یادآور شد: شناسایی سایر اعضای این باند نیز در برنامه قرار دارد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار