رزمایش الی بیت‌المقدس امروز در سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن و نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در اردستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ مهدی ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در خصوص رزمایش الی بیت‌المقدس به خبرنگاران گفت:  رزمایش الی بیت‌المقدس در طول دهه مبارک فجر در سطح شهرستان اردستان و با فرمان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

سرهنگ مهدی ابراهیمی افزود: ارتفای امنیت پایدار محله‌ها، خدمات‌رسانی به آحاد مردم و نمایش تدبیرحکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا مهمترین هدف اجرای این رزمایش است.

به گفته او، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج در بخش دفاعی، امنیتی، امدادی، احیا به ظرفیت رساندن ماموریت پایگاه‌های مقاومت و مشارکت حداکثری بسیج در حوادث گوناگون و جلوگیری از غافلگیر شدن در جنگ سخت و نیمه سخت از دیگر اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت و پشتیبانی از مردم و نقش‌آفرینی اقشار رده‌های بسیج، ارتقای هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری را از دیگر هدف‌های این رزمایش اعلام کرد.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه بسیج در همه محله‌ها و در حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک گوناگون دارد و امنیت را برقرار می‌کند، اظهار داشت: سازمان بسیج امسال تصمیم گرفت در راستای تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا با محور قرار دادن همه پایگاه‌های مقاومت مساجد، محله‌ها و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود  بسیج، دیگر دستگاه‌ها، نهادها، اقشار و تشکل‌ها این رزمایش را اجرا کند.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.