معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تجربه ثابت کرده با همدلی و همراهی همگانی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و ایرانی زیبا بسازیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه باب‌الحوائج شهرکرد با اشاره به اینکه کرونا و تحریم‌ها شرایط خاصی را در کشور رقم زده است اظهار داشت: امیدواریم از این شرایط با سربلندی بیرون بیاییم، اگر نگاهی به تاریخ ایران اسلامی بیندازیم می‌بینیم که این کشور مسائل و مشکلات بزرگتری را پشت سر گذاشته است.

او افزود: بزرگ‌مردان و شیرزنانی در اقصی نقاط این کشور جانانه از تمامیت ارضی کشور در طول تاریخ دفاع کرده‌اند، قطعا با همت و تلاش مسئولان و دولتمردان مشکلات کشور قابل حل است.


بیشتر بخوانید


محمدیان با تاکید بر اینکه امید یکی از ملزومات در شرایط کنونی جامعه است، اضافه کرد: تجربه ثابت کرده با همدلی و همراهی همگانی می‌توان بر مشکلات فایق بیاییم و ایرانی زیبا بسازیم.

او با اشاره به نزدیک بودن ولادت حضرت زهرا (س) ادامه داد: مادران و زنان بسیاری در اقصی نقاط کشور وجود داشتند که تلاش کردند نام ایران و ایرانی زنده بماند.

محمدی گفت: تمامی قومیت‌ها زیر لوای پرچم ایران به قدرت رسیدند، این پرچم در تمام جهان نماد امید است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار