فعالیت ۱۱۹ نخبه شاهد و ایثارگر در حوزه‌های مختلف در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۹ نخبه شاهد و ایثارگر در استان در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر استان با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت نخبگان ایثارگر و شاهد اظهار داشت: ۱۱۹ نخبه شاهد و ایثارگر در استان در حوزه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

او افزود: این افراد در حوزه‌های مختلف علمی، تحقیقانی، فنی و پژوهشی فعالیت دارند، که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


نجفی اضافه کرد: جامعه ایثارگری و شاهد استان از پتانسیل بالایی در حوزه علم و دانش بهره‌مند است که باید از این ظرفیت و پتانسیل در راستای تکامل جامعه ایثارگری استفاده شود.

او به فعال شدن مرکز دانش‌پژوهان و نخبگان کشور اشاره کرد و ادامه داد: تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید در کشور و استان تقویت شود و از ظرفیت نخبگان ایثارگر بیشتر استفاده کرد.

نجفی گفت: حضور و فعالیت نخبگان ایثارگر و شاهد که دلسوزانه و با تعهد در عرصه‌های علمی فعالیت دارند، موجب حفظ استقلال، خودکفایی، عزت و امنیت می‌شود.

مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر، گفت: تجلیل و تکریم خانواده شهدا و ایثارگر در تقویت روحیه تلاش در جامعه علمی به خصوص فرزندان ایثارگران وشاهد را افزایش می‌دهد.

او افزود: فرزندان ایثاگران و شهدا با تاسی از پدران خود در راستای توسعه و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و باید تلاش آن‌ها را ارج نهاد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار