فرهمندپور گفت: نعمت آسایش، امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون افق دور اندیش امام خمینی (ره) هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: نعمت آسایش، امنیت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون افق دور اندیش امام خمینی (ره) هستیم و اگر بخواهیم بندبند فرمایشات امام (ره) را تفسیر نماییم در پس هر کلمه آن هزاران کتاب نهفته است.

او بیان داشت: امام راحل در یکی از سخنان خود فرمودند، انقلاب ما انفجار نور بود که در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی آن با نگاه به دستاورد‌های انقلاب، تفسیر این جمله قابل مشاهده است.

فرهمند پور افزود: تشعشع نوری که امام راحل فرمودند همین دوشادوش و حتی جلوتر قدم بر داشتن نسبت به دیگر کشور‌ها برای تهیه و تولید واکسن کرونا و یا اجرای طرح غربالگری خانه به خانه حاج قاسم سلیمانی برای کاهش کرونا است.

فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: بسیاری از کشور‌ها بودند که انقلاب کردند، اما دوام انقلابشان به ماه و یا سال نرسید، اما امام راحل بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است که امسال شروع چهل و دومین سالگرد پیروزی آن را جشن می‌گیریم و خدا را شاکریم که در سایه توجه حضرت، ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری که پرچمدار این انقلاب و نظام است در راستای اهداف انقلاب گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.