همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام(ره) به کشور رژه موتورسواران، دوچرخه سواران و اسکیت سواران با هدف گرامیداشت این ایام از مسیر فرودگاه تا گلزار شهدای شهر زاهدان برگزار شد.

ادهم کردزابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: موتورسواران، دوچرخه سواران و اسکیت سواران با دردست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر فرودگاه تا گلزار شهدا باردیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ادهم کردزابلی افزود: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون‌بر ۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

او  ادامه داد: بهره‌برداری از ۱۴ طرح ورزشی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این مدت ۱۹ خانه ورزش روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی، بازی‌های بومی و محلی و ستاد مبارزه با موادمخدر تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی خانه جوانان افزود: همزمان با دهه فجر سه خانه جوانان در شهرستان‌های استان جهت استفاده سمن‌های جوانان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

 هم‌اینک افزون بر ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار