امام جمعه اندیکا گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون نگینی درخشان در طول تاریخ معاصر ایران بوده و بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از مکتب قرآن و اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نگینی درخشان در طول تاریخ معاصر ایران است؛ انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از مکتب قرآن و اهل بیت (ع) به خصوص انقلاب سرخ عاشورای حسینی (ع) بوده است.

او بیان داشت: پیروزی انقلاب لرزه بر پیکر استکبار جهانی به خصوص شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار انداخته است و نماد غلبه اراده قوی ملتی است که برای تحقق آرمان هایش با لبیک به ندای امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پا به میدان نبرد گذاشتندو لحظه‌ای در این راه نترسیدند وعقب نشینی نکردند.

حجت الاسلام موسوی افزود: انقلابی که از آن به معجزه قرن یاد می‌شود و به برکت خون پاک شهدا و مقاومت ملت شجاع ایران در طول ۴۲ سال گذشته، به اوج اقتدار بین المللی رسیده و همه دنیا از ایران و ایرانی به بزرگی و عظمت یاد می‌کنند و ان شاءالله همچنان در زیر پرچم ولایت، پادر رکاب رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در مقابل همه بدخواهان داخلی و خارجی خواهیم ایستاد و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.