معاون اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان از تشکیل ۳ پرونده سنگین برای متخلفان بازار سیمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق بهمئی معاون اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان گفت: بازرسان این اداره در زمینه کنترل و نظارت دقیق بر بازار سیمان و جلوگیری از تخلفات طی روز‌های اخیر ضمن تشدید بازرسی‌ها اقدام به شناسایی و تشکیل پرونده برای ۳ انبار که اقدام به عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع می‌کردند نموده که پرونده آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

او افزود: برخی عاملان علیرغم دریافت سیمان از کارخانه برای توزیع در بازار، سهمیه خود را درب کارخانه و با قیمت بالاتر به دلالان می‌فروشند، که بازرسین این اداره ضمن شناسایی ۳ نفر از این افراد برای آن‌ها تشکیل پرونده نمود.

بهمئی با اعلام اینکه فروش خارج از شبکه توزیع جرم بوده و موجب اخلال در بازار می‌شود از عاملین توزیع خواست سهمیه‌های خود را صرفا در بازار و بین مشتریان واقعی توزیع کنند.

مدیر بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان گفت: روزانه لیست افراد و عاملین که سهمیه سیمان از کارخانه دریافت می‌کنند به اداره صمت ارسال شده و کارشناسان این اداره ضمن بازرسی از انبار‌ها بر تخلیه سیمان در انبار و توزیع آن بین شهروندان نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در چرخه توزیع، سریعا تشکیل پرونده خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، فروش خارج از شبکه، احتکار و … را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.