نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی انفجار نور و تحقق بخش آرمان‌های انبیاء و اولیای الهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: خداوند می‌فرماید ائمه نور خدا هستند و انقلاب اسلامی هم انفجار نور، تحقق بخش آرمان‌های های انبیاء و اولیای الهی و زمینه ساز ظهور نور منجی عالم بشریت است.

او اضافه کرد: دشمنان اراده کرده اند که این نور را خاموش کنند و در این تصمیم جدی هستند، اما خداوند می‌فرماید ما اراده کرده ایم مستضعفانی که به خداوند ایمان دارند را پیشوایان زمین قرار دهیم و این وعده خداوند محقق می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: تحقق اراده خداوند قرار است که به دست مردم اتفاق بیافتد، چون خدا می‌خواهد در این میدان انسان بپروراند و شایستگی‌ها افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اگر عدلت را نه برای منافع شخصی بلکه برای جامعه جهانی بخواهیم آن موقع به این بلوغ رسیده ایم که لیاقت انتظار امام زمان را داشته باشیم.

او با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این مردان پرورش یافته دامان زنانی هستند که خود در دستگاه حضرت زهرا (س) تربیت شده اند.

امام جمعه قزوین گفت: حضرت فاطمه (س) سرور زنان عالم هستند و هرکس که او را شناخته در مقابلش تعظیم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به حمایت از جوانان گفت: هر جا که جوانان در میدان بودند افتخار آفرینی کردند و نمونه آن را در عرصه‌های مختلف علمی شاهد بوده ایم.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که در حمایت از جوانان و علم و دانش ذره‌ای کوتاهی نخواهم کرد و شهیدان تهرانی مقدم، احمدی روشن، فخری زاده و سردار سلیمانی شاگرد این افکار و اندیشه‌های ایشان هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: جوانان موتور متحرک حرکت انقلاب اسلامی بوده اند و این اعتماد باید همچنان ادامه یابد.

امام جمعه قزوین در باره فساد در جامعه گفت: اگر در جامعه‌ای فساد عادی شود یعنی زیاده خواهانی باشند که بساط فسق و فجور راه بیاندازند و مردم هم در مقابل آن‌ها نایستند خداوند ان جامعه را ذلیل و نابود می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: خدا فرموده یکی از اهداف مهم همه پیغمبران و همه کتاب‌های آسمانی این است که خود مردم عدالت خواه شوند.

او اضافه کرد: اگر مردم عدالت خواه باشند مسئولان نمی‌توانند خارج از آن عمل کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: بسیاری از مسئولان در کشور هستند که مشکلات مردم را درک می‌کنند و افرادی هم داریم که خود را جای مسئولان حقیقی جا زده اند و اقتصاد و آرامش مردم را سلب می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این‌ها افرادی متکبر هستند که نمی‌توان آن‌ها را نصیحت کرد و نه می‌توان به خاطر خیانتشان سوال کرد.

امام جمعه قزوین گفت: در این ۴۱ سال گذشته مردم ایران با تصمیمات و حضورشان در عرصه‌های مختلف نشان داده اند که با بصیرت هستند و همیشه با آگاهی خود فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شیاطین همیشه به سیاهنمایی و دنبال خالی کردن دل مومنان هستند.

او افزود: منافقان یا همان شیاطین از زبان یک مسئول، سیاسمتدار و یا دشمن به دنبال این هستند که بگویند هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید و باید همیشه وابسته بمانید.

امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی آمدبه همه دنیا به ویژه مسلمانان بگوید شما شایسته‌تر از آن هستید که افرادی بر شما حکومت کنند که سروکاری با عدالت ندارند.

او در پایان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار