مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

لزوم توجه به تامین لوازم کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند

موسی نژاد گفت: با فراگیر شدن بیماری کرونا و غیرحضوری شدن مدارس و مراکز دانشگاهی، بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان مددجو در ایلام نیازمند لوازم کمک آموزشی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور ایلام ، با بیان اینکه بیش از ۳ هزار دانش آموز و دانشجوی مددجو در ایلام نیازمند لوازم کمک آموزشی هستند ، گفت: انتظار ما این است که کادر علمی و اداری دانشگاه‌های ایلام در زمینه تأمین لوازم ضروری برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مشارکت کنند.

او به اجرای پویش ملی ایران مهربان و حمایت از ایتام و کودکان نیازمند استان اشاره کرد و افزود: این طرح با شعار هر شهروند حامی یک کودک یتیم و نیازمند آغاز شده و تاکنون بسیاری از کارکنان دستگاه‌ها در آن مشارکت کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه فقر فرهنگی پیش زمینه فقر اقتصادی است، اظهار کرد: به همین دلیل انتظار داریم دانشگاه پیام نور در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی در راستای توانمند شدن خانواده‌های مددجو با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشد.

موسی نژاد با بیان اینکه هم اکنون ۵ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های ایلام در حال فعالیت هستند، مطرح کرد: این مراکز ظرفیت بسیار مهمی برای مشارکت دانشگاهیان در کاهش فقر، تقویت بنیه علمی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، ارائه خدمات اجتماعی و مشاوره‌ای و پرداختن به مسائل اجتماعی خانواده‌ها در این استان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.