۸۵ طرح توزیع برق استان فارس با اعتبار۵۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال در قالب پویش هر هفته الف_ ب_ ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این طرح‌ها با هدف ارتقای قابلیت اطمینان و بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان، تامین و بهبود روشنایی معابر عمومی وارتقاء بهره وری با کاهش تلفات برق انجام گرفته اند.

احمدرضا خسروی با بیان اینکه بهره‌برداری از طرح‌های مذکور نقش مهمی در پایداری شبکه، برق‌رسانی و توسعه خدمات‌رسانی به مشترکان این استان دارد، افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۹۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود ۱۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۵ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۲۰ مگاولت آمپر احداث و نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین از برق‌رسانی به ۷ روستای بدون برق درسطح استان فارس همزمان با دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خبرداد و افزود: این تعداد روستا با احداث حدود ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط، بیش از ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۸ دستگاه پست هوایی از نعمت برق بهره مند می‌شوند.

خسروی، به تعداد مشترکان برق استان نیز اشاره کرد و بیان داشت: امسال با اضافه شدن تعداد بیش از ۱۸۵۰۰ مشترک به شبکه، اکنون تعداد کل مشترکان برق استان فارس به حدود ۹۹۲ هزار مشترک رسیده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار