اجرای ۱۲۴ برنامه توسط سازمان‌های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۲۴ برنامه فرهنگی توسط سازمان‌های مردم نهاد در سراسر استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، طهماسب شیروانی معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۲۴ برنامه فرهنگی توسط سازمان‌های مردم نهاد در سراسر استان اجرا می‌شود.

او افزود: برگزاری جشن انقلاب و کارگاه‌های تبیین دستاورد‌های نظام به صورت مجازی، دیدار با خانواده شهدا، اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نیازمندان، دیدار و نشست با مسئولین، جشنواره‌های ورزشی با عنوان «آفتاب انقلاب» از مهمترین برنامه‌های این ایام است.


بیشتر بخوانید


شیروانی همچنین برگزاری ایستگاه خلاقیت، مسابقات فرهنگی و داستان نویسی، تهیه نشریات، برپایی کارگاه‌های مجازی مهارت‌های زندگی، استارت آپ جوان، رقابت تولید کلیپ‌های محتوایی در حوزه‌های مختلف، چالش عکس با عنوان «خانواده انقلابی» و رقابت‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

او ادامه داد: هم اکنون ۷۳ تشکل مردم نهاد در این استان با دریافت مجوز از وزارت ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار