معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از آغاز به کار عملیات اجرایی طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز در شهرک صنعتی شماره ۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در حاشیه آغاز بکار عملیات اجرایی این واحد گفت: طرح ذوب و تولید پلیت آهنی شرکت آکام فلز با ظرفیت سالانه ۱۲هزار تن و با ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل احداث می شود.

او با بیان اینکه زیرساحت های لازم برای این واحد در اسرع وقت احداث می شود افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده برای تامین آب و برق مورد نیاز این مجموعه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصمیم گیری شده و بر اساس برآورد سرمایه گذار این طرح تا هفته دولت سال بعد به بهره برداری می رسد.

عزیزی تصریح کرد : همزمان طرح تولید تیرچه های صنعتی شرکت اسپیناس نیز با صرف هزینه ۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸ نفر اشتغال زایی به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل افزود: برای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به عاملیت بانک ملی پرداخت شده بود و قرار است از فروردین سال آینده شیفت کاری این واحد نیز از یک شیفت به دو شیفت افزایش یابد و به تبع آن اشتغال نیز دو برابر می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.