مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۴۰ سری جهیزیه به مناسبت دهه مبارک فجر به نوعروسان نیازمند اردبیلی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در حاشیه آیین افتتاح مرکزنیکوکاری تخصصی جهیزیه امام رضا(ع) که با همکاری بسیج سازندگی و با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیران برگزار شد، گفت: همزمان با آغاز چهل‌ودومین سالگرد دهه مبارک فجر، ۴۰ سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند اهدا شد تا راهی خانه بخت شوند.

او با بیان اینکه جهیزیه‌ اهدایی شامل اجاق گاز، یخچال، فرش، سرویس قابلمه، سرویس چینی و ظروف است، افزود: هر یک از جهیزیه‌ها به ارزش ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه شده که قیمت تمام شده آن در بازار کنونی به مراتب بیشتر از این مبلغ خواهد بود.

دشتی با اشاره به اینکه تمامی جهیزیه‌های اهدایی از اجناس باکیفیت ایرانی تهیه شده است، بیان کرد: این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می‌کند که امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از مسئولان و نیکوکاران که با فعالیت‌های خداپسندانه خود موجب ازدواج آسان جوانان شده‌اند، گفت: با همکاری و همیاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به زوج‌های جوان کمک‌کنیم تا ساده‌تر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

دبیر کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم با راه‌اندازی مرکزنیکوکاری تخصصی جهیزیه امام رضا(ع) بتوانیم برای سایر نوعروسان نیازمند نیز جهیزیه مناسب تهیه کنیم، افزود: سایر اقشار مختلف جامعه و نوعروسان نیز می‌توانند برای تهیه جهیزیه آسان و لوازم خانگی به مرکزنیکوکاری تخصصی جهیزیه امام رضا(ع) اردبیل مراجعه کنند.

 او در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای به منظور حمایت از فقرا و محرومان جامعه در نظر گرفته است، بیان کرد: درصدد هستیم با اجرای برنامه‌های متنوع در طول دهه مبارک فجر بیش از پیش یاریگر اقشار آسیب‌پذیر باشیم.

دشتی با بیان اینکه ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تلاش داریم گام‌های موثری را برای فقرزدایی و حمایت از نیازمندان برداریم، افزود: کمیته امداد همواره اقدامات ارزنده‌ای را برای تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی به انجام می‌رساند که تلاش داریم با یاری مردم نیک‌اندیش بیش از پیش به خودکفایی مستضعفان جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.