تصویب هزار و ۵۳۶ مصوبه در کارگروه رفع موانع تولید خراسان رضوی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال هزار و ۵۳۶ مصوبه برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی تصویب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:  یک هزار و ۵۳۶ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید نتیجه برگزاری ۱۶۷ جلسه در ۱۰ ماهه نخست امسال و شش گروه کاری زیرمجموعه آن در بخش‌های "تامین مالی، بانکی و تسهیلات"، "انرژی، محیط زیست، شهرک‌های صنعتی و زمین"، "زیربنایی، طرح‌ها و سرمایه گذاری"، "امور مالیاتی، تامین اجتماعی و گمرک"، "امور کشاورزی" و "امور اصناف" است.
 
او افزود: در این نشست‌ها هزار و ۲۴۳ پرونده مربوط به مشکلات واحد‌های تولیدی خراسان رضوی بررسی شد که منجر به صدور هزار و ۵۳۶ مصوبه شد و تاکنون از این مصوبات ۷۰۴ مصوبه عملیاتی شده و ۷۸۸ مصوبه هم در دست اقدام است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات ۳۰ واحد تولیدی در خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌هایی برای حل مشکلات آن‌ها به تصویب رسید.
 
اشرفی بیان کرد: مشکلات این واحد‌ها در زمینه های بدهی جرائم بانکی، عدم اجرای مصوبه ستاد تسهیل، عدم تامین گاز، مواد اولیه و بدهی ارزی  بود.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار