موسی نژاد گفت: برگزاری طرح یاس یک تجربه خوب و موفق از همکاری‌های آموزشی بین کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان ایلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در آیین اختتامیه مرحله نخست طرح یاس که با مشارکت کمیته امداد و هلال احمر استان برگزار شد، گفت: ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد بوده و ما از مشارکت دستگاه‌های دیگر در این زمینه استقبال می‌کنیم.

او اظهار کرد: از آنجایی که توانمند سازی فرهنگی از محور‌های سه گانه برنامه توانمندسازی مددجویان است ، در این زمینه همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های گوناگون آغاز شده و ما از مشارکت خوب هلال احمر استان در اجرای مرحله نخست طرح یاس قدردانی می‌کنیم.

علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان که هر دو دستگاه‌هایی غیر دولتی و مردمی هستند اهداف و برنامه‌های مشترک زیادی دارند و بین این دو دستگاه در ایلام همکاری و تعاملات بسیار خوبی وجود دارد.

او بیان کرد: طرح یاس یکی ازبرنامه‌های خوب و مشترک بین کمیته امداد و هلال احمر استان ایلام بوده که تاکنون و در مرحله نخست خوب پیش رفته است و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

علی اکبری به موضوع طرح یاس اشاره کرد و افزود: مددجویانی که در قالب این طرح از آموزش‌های امدادگری برخوردار شده اند در صورت بروز بحران می‌توانند خود، خانواده و اعضای محله را از بحران نجات دهند و این افراد توان انجام کار مشارکتی را پیدا می‌کنند.

در پایان این مراسم به تعدادی از مددجویان شرکت کننده در مرحله نخست طرح یاس گواهی نامه آموزشی اهدا شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.