معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان گفت: با کمبود نیروی انسانی در این اداره مواجهیم اما باز هم بازرسی ها با قوت و خدمات رسانی ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید حسین خوانساری , معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان در نشستی با خبرنگاران در فضای مجازی گفت: در ۴ سال گذشته هر چه نیروهای این سازمان بازنشسته شده اند نیروهای جدیدجایگزین این افراد نشده اند و فشار کاری بر همکاران بیشتر شده است.

او با اشاره به اشتغال ۲۱۵ نفر در سازمان صنعت , معدن تجارت استان هم آن اظهار داشت: ما در همه شهرستان های استان تنها ۵۱ بازرس داریم که با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش بازرسی ها با مشکل رو به رو شدیم و برای رفع آن از نیروهای جهادی بسیجی کمک گرفتیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان صنعت , معدن و تجارت استان همدان افزود: در این سازمان با راه اندازی میز خدمت الکترونیک و سامانه سرشماری غیر حضوری خدمات رسانی به مردم و ارتباط آن ها با کارشناسان را غیر حضوری کرده ایم.

خوانساری ادامه داد: اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان در خدمات غیر حضوری و خدمات رسانی به مردم در استان و توسعه دولت الکترونیک درجشنواره شهید رجایی برترین اداره استان شناخته شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار