شرایط پایدار جوی، وضعیت کنونی هوای خراسان رضوی است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باتوجه به پوشش ابر در حال گذر در خراسان رضوی، پیش‌بینی می‌شود از امروز تا روز‌های پایانی هفته شاهد شرایط به نسبت پایدار جوی در استان باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سارا حکمی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در بازه زمانی تا روزهای پایانی هفته آسمان خراسان رضوی در بیشتر ساعات و نقاط، صاف پیش‌بینی می‌شود که این پدیده در شهر‌های بزرگ و صنعتی از جمله شهر مشهد منجر به افزایش مواد آلاینده می‌شود و بر این اساس انتظار داریم روز‌های آینده در بیشتر ساعات، شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در شرایط ناسالم قرار گیرد.

او افزود: از لحاظ تغییرات دمایی در روز‌های آینده نوسانات قابل ملاحظه در سطح استان وجود ندارد و فقط در برخی از نقاط استان چند درجه‌ای دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته و در بین شهرستان‌های استان، قوچان با حداقل دمای هوای چهار درجه زیر صفر سردترین و تایباد با ۱۹ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است و سرعت وزش باد در شهر مشهد، تربت جام و بردسکن به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسید.

حکمی بیان کرد: انتظار می‌رود امروز دمای هوای شهر مشهد در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.