تفاهم نامه‌ای جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی بین هیات کشتی مازندران و آموزش و پرورش استان به زودی امضاء می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی مازندران در جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر‌بخواهیم مشکلات و مسائل کشور را حل کنیم این مهم از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، گفت: وزارت آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور بوده و باید با وزارت ورزش و جوانان جهت رشد و شکوفایی استعداد‌های ناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری داشته باشد.

او با بیان اینکه کشتی مازندران در کل کشور و جهان دارای عنوان و سبک می‌باشد، افزود: باید از طریق تفاهم‌نامه مشترک کار‌های عملیاتی استعدادیابی در مدارس را اجرایی کنیم.

عسکری محمدیان گفت:باید زیرساخت‌های لازم را جهت استعدادیابی و تست پیکرشناسی مهیا کرده تا در آینده با برنامه ریزی دقیق و چشم اندازی بلند و قوی استعداد‌هایی را شناسایی کنیم که نظیر حسن یزدانی و رحمان عموزاد شاهد افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان ایران باشیم.

سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با ابراز خشنودی از پیگیری استعدادیابی ورزشی دانش آموزان از سوی عسکری محمدیان، گفت: کشتی ورزش پهلوانی و اخلاق محور بوده و تلاش می‌کنیم با مشارکت با هیات کشتی استان، در ترویج منش پهلوانی در میان دانش آموزان موثر باشیم.

او انعقاد تفاهم نامه مشترک هیات کشتی مازندران و آموزش و پرورش استان برای ورزش پرافتخار کشتی ضروری دانست و افزود: یکی از ساعات مهم در مدارس آموزش و پرورش، تربیت بدنی است که ورزش به هرجهت مولفه سلامتی و تندرستی که در این زیست بوم جدید بسیار حائز اهمیت است.

سعدی پور با بیان اینکه به زودی تفاهم نامه‌ای جهت رشد متوازن وهدایت دانش‌آموزان مستعد در ورزش کشتی منعقد خواهیم کرد، گفت: براساس برنامه ریزی و هدف گذاری هیات کشتی مازندران، آمادگی لازم را در خصوص شناسائی و بکارگیری استعدا‌های ورزشی برای آینده کشتی مازندران و کشور را داریم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.