مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری چهارمین جشنواره صنایع‌دستی بانوان در استان لرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سید امین قاسمی اظهار کرد:  جشنواره صنایع‌دستی بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با همکاری کمیته امور بانوان فرمانداری، انجمن حمایت از بیماران خاص و ام اس و مجموعه فرهنگی تجاری دیپلمات سنتر بروجرد برگزار می‌شود.

قاسمی افزود: شرکت‌کنندگان عزیز باید توجه داشته باشند که با خرید از صنایع‌دستی این‌جشنواره می‌توانند سهم بزرگی در اشتغال‌زایی و حمایت از صنایع‌دستی داشته باشند.

او در خصوص شرایط حضور فعالین عرصه صنایع‌دستی در این جشنواره ابراز کرد: غرفه‌های این جشنواره فقط به افرادی که در انجمن بیماران خاص ثبت نام کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان در خصوص مکان و زمان افتتاح چهارمین جشنواره صنایع‌دستی بانوان در لرستان بیان داشت: این جشنواره از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ از ساعت ۳ تا ۸ شب در مجتمع دیپلمات سنتر بروجرد واقع در خیابان تختی، پذیرای شرکت‌کنندگان عزیز خواهد بود.

قاسمی افزود: بازدید برای عموم آزاد است به شرط آنکه شیوه نامه ‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.