لیگ برتر والیبال؛

حسینی: تمام توانمان را گذاشتیم، اما پیروز نشدیم/دست مان خالی است

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: هر چه در توان داشتیم گذاشتیم، اما نتوانستیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسینی پاسور تیم والیبال پیکان پس از شکست ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه خیلی خوب بازی کرد، اما شاهد نبرد تیم‌های دارا و ندار بودیم. تیم حریف ۲۰ بازیکن ملی پوش دارد، اما ما این شرایط را نداریم و دست مان خالی است.

او ادامه داد: بازیکنان ما جوان هستند، اما با این حال می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم. متاسفانه تیم ما از روز اول بد بسته شد و جنس ما جور نیست. صفایی نیم فصل به پیکان آمد و تنها دو بازی در ترکیب قرار گرفت و دچار مصدومیت شد. فکر می‌کنم هر چه در توان داشتیم گذاشتیم، اما نتوانستیم پیروز شویم.

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما به خطا‌های خودمان باختیم. هیچ تیمی از ما امتیاز نمی‌گیرد و خودمان به آن‌ها فرصت می‌دهیم. خطای فردی ما بالا است و من از این موضوع ناراحتم. در ادامه هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد. هنوز برای صعود به پلی آف امید داریم و هیچ وقت امید از بین نمی‌رود.

حسینی افزود: نمی‌توان تنها به امید کمک خدا منتظر ماند و خودمان هم باید تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم. قطعاً دست از تلاش برنخواهیم داشت تا به هدف خود برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار