مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان از آسفالت ریزی بیش از ۲۰۰ معبر اصلی و فرعی از ابتدای امسال تاکنون در شهرداری منطقه ۳ همدان خبرداد.

فیضی منش مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته در شهرداری منطقه ۳، توسعه متوازن همدان ازشعار به عمل تبدیل شده است گفت: وجود محـــلات پرجمعیت، واحد‌های تجــــاری و صنعتی متعدد، فعالیت مشاغل مهمی از جمله تعمیرات اتومبیل، و همچنین استقرار آرامستان همدان و نیز دو ورودی مهم شــــهر به ســــمت جاده تهــــران و جاده مالیر در منطقه ۳، این منطقه از شــــهرداری همدان را بــــه یکی از مناطق مهم و پرتردد پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تبدیل کرده است.

او ادامه داد: مسافران و گردشگران عموما از دو ورودی جاده تهران و جاده مالیر وارد همدان می‌شوند و به محض ورود با ساختار و سیمای این منطقه مواجه خواهند شــــد، بنابراین توســــعه، بهسازی و زیباســــازی منطقه ۳ با اجرای طرح‌های عمرانی و انجام مناســــب خدمات شــــهری دارای اهمیت زیادی است.

او بیان کرد: از ســــال ۷۸ تاکنون در منطقه ۳ شهرداری  خدمات خوبی به شهروندان ارائه شده است.

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشــــته، حوزه خدمات شــــهری و اجــــرای طرح‌های عمرانی و بهسازی و تامین زیرساخت‌ها کمتر مورد توجه بوده است، اظهار داشت: امــــا در دوره پنجم شــــورای اســلامی شــــهر و مدیریت شهردار همدان امروز با بهره برداری ازطرح‌های مهم و اقداماتی از قبیل بهسازی معابر و پیاده روها توسعه فضای سبز، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، توسعه خدمات شهری، ساماندهی اراضی در منطقه ۳ شــــهرداری همدان، توسعه متوازن پایتخــــت تاریخ و تمدن ایران زمین از مرحله شــــعار خارج شــــده و به مرحله عمل رسیده اســــت.

فیضی منش گفت: این امر جدا از سیاست‌های شورا و شهردار همدان با تدبیر مدیریت و پرسنل شهرداری منطقه ۳ میسر شده است، تا یکی ازپرجمعیت‌ترین و وسیع ترین مناطق شهرداری همدان مانند یک کارگاه عمرانی بزرگ در حال توسعه و بهسازی باشد. 

او با بیان اینکه شــــهرداری همدان متشکل از محله‌هایی است که برخی از آن‌ها به عنوان روستا و یا مناطق حاشیه‌های شــــهر از خدمات مدیریت شــــهری محروم بودند و به مرور به محدوده شــــهر همدان اضافه شدند، ادامه داد: از ســــوی دیگر برخی معافیت‌هایی که شــــورای اسلامی شهر و شهرداری همــــدان برای ســــاخت و ســــاز در ایــــن مناطق قائــــل شــــده، بی تردید بر درآمدزایی شهرداری منطقه ۳ در ادوار گذشته تاثیر گذار بوده است.

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان گفت: تمام تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان محترم و منابع مالی محدود شهرداری، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

فیضی منش ابراز داشت: شــــهرداری منطقه ۳ با تلاش شــــبانه روزی کارکنان ایــــن منطقــــه و برنامه ریزی‌های صــــورت گرفتــــه و بنا بر تاکیدات شــــهردار همدان موفق شد در شــــش ماه نخست سال ۹۹ بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر از معابر و کوچه‌های سطح منطقه سه را به صورت فینیشری و لکه گیری دستی آسفالت کند.


او عنوان کرد: اعتبار اجرای این طرح با ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی، ۳۰ میلیارد تومان بوده که از محل درآمد‌های شهرداری منطقه سه تامین شده است.

این مسئول با اشــــاره به اینکــــه، این حجم از آســــفالت ریزی در شــــهر همدان تاکنون ســــابقه نداشــــته اســــت تصریح کرد: در این زمینه تمام تلاش خــــود را به‌کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با توجــــه به حجم بالا تقاضای شــــهروندان منطقه ۳ و منابع مالی محدود شهرداری، با آسفالت معابر و خیابانهــــا به صورت یکپارچــــه و متوازن، به بالاترین میزان رضایت شهروندان دست یابیم.

مدیر شــــهرداری منطقه ۳ همدان تصریح کرد: از زمان اجرای طرح بزرگ نهضت آســــفالت درســــال ۹۹ تاکنــــون بیــــش از ۲۰۰ معبر اصلی وفرعی ازجمله بلوار شــــهدای ســــامت، بلــــوار آزادگان، بلوار. آیت الله رفســــنجانی، بلوار راســــتگرد خروجی بلوار بدیع الزمان، خیابان پلیس، کنــــدرو بلوار امام (ره) مقابل ســــتاد فرماندهی نیــــروی انتظامی، کندرو بلوار امام (ره) روبه روی شــــورین، کندرو بلوار سردارهمدانی و کوچه‌ها و معابر ۲۳ محله شهرداری منطقه سه آسفالت شده است.

فیضی منــــش تاکیــــد کرد: نهضــــت آســــفالت در منطقه ۳ شــــهرداری همدان نیز همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار