کتاب جدید رفیع افتخار با عنوان «وحشت در اتاق شماره ۴» در انتشارات قدیانی منتشر شد.

رفیع افتخار نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «وحشت در اتاق شماره ۴» در انتشارات قدیانی منتشر شد. این اثر رمانی پلیسی با محوریت کودکان کار است. برای نگارش آن تحقیقات گسترده‌ای شد و نگارش آن حدود یک سال زمان برد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: درونمایه‌ای طنز در رمان «وحشت دراتاق شماره ۴» دیده می‌شود و دختر و پسر دو قهرمان اصلی داستان هستند. این شخصیت‌ها در سیر داستانی با حوادثی خطرناک و گاه بامزه مواجه می‌شوند و ماجرا‌های فراوانی را پست سرمی‌گذارند؛ شکست می‌خورند، اما ناامید نمی‌شوند و دوباره برخیزند.

این نویسنده ادامه داد: اراده قهرمان‌های اصلی رمان «وحشت دراتاق شماره ۴» برای پیروزی و رسیدن به هدف تا انتهای داستان ادامه دار، جذاب و ستودنی است. این رمان داستانی آموزنده و سرگرم کننده دارد که برای والدین و اعضای خانواده جذاب است. داستان از زمان سرقت اموال پدر و مادربزرگ می‌گوید. این مسئله باعث می‌شود حس ماجراجویی در نوجوانان قصه بیدار شود و آن‌ها را به دنیای متفاوت پلیس‌ها و تبهکاران بکشاند.

افتخار بیان کرد: برای نگارش کتاب سراغ موضوعات پلیسی رفتم؛ چون این نوع داستان‌ها ماجرایی هیجانی و پر از تعلیق دارند و علاوه بر نوجوانان برای بزرگسالان هم کشش داستانی زیادی دارند و جذاب هستند. از سوی دیگر خودم در دوران کودکی به مطالعه کتاب‌های پلیسی علاقه زیادی داشتم تاحدی که تمام آثار پلیسی را با علاقه زیاد مطالعه می‌کردم.

وی اظهار کرد: معتقدم مضمون‌های خاص، هدفمند و انسان دوستانه باید حتی در کتاب‌های پلیسی باشد برای اینکه این کتاب‌ها ماندگار شوند. در غیر این صورت به سرعت از یاد می‌روند. از این رو داستان رمان «وحشت در اتاق شماره ۴» با محوریت کودکان کار و مشکلات زندگی آن‌ها نوشته شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار